Sunday, April 5, 2009

Pihak Lawan upah Pemuda Turunkan Banner Pakatan Rakyat


Bukit Selambau-6.00 Petang seorang pemuda di telah di tangkap oleh petugas di Daerah Mengundi Batu Belacan. Pemuda tersebut telah di bawa ke balai dan di dapati dia adalah dari Pihak lawan. siapa lagi faham2 je la kan. pemuda di katakan bersama sebuah lori dan ketika di hampiri oleh petugas lori tersebut telah cabut lari bagai lipas kudung.

Hanya seorang Pemuda sahaja berjaya di cekup oleh petugas-petugas di sana yang sentiasa tegas dan setia bertugas. bukannya seperti Petugas pihak lain yang hanya mahukan duit ringgit. Syabas Petugas saya ucapkan.

Satu lagi yang saya ingin menyuarakan ketidakpuas hati saya ialah kenapa bendera Ameno kelihatan banyak berkibar sedangkan bukan calon Ameno yang bertanding di DUN Bukit Selambau. Persoalan saya, adakah calon Ameno yang bertanding. Kenapa pihak yang berkuasa LANGSUNG tidak mengambil tindakan adakah mereka juga seperti LEMBU di kandang.




Adakah calon Ameno yang bertanding dalam Pilihan raya Kecil di DUN Bukit Selambau

Telah kami jadikan manusia untuk menjadi khalifah di bumi ini, tetapi bila telah lahir manusia itu ke dunia dari perut ibu mereka. Mulalah mereka menangis dan inginkan susu ibu.. dan bila sudah dewasa manusia mula berdusta dan lupa perjanjian dengan Allah Taala. sedangkan gunung-gunung yang gagah tidak berani menjadi khalifah. inikan manusia yang kerdil lagi hina..

"Usah sesekali kamu berbicara tentang perjuangan jika kamu takut akan risiko"

Orang hanya melihat buah epal jatuh ke tanah dan terus berjalan tetapi Newton tanya mengapa

No comments:

Post a Comment