Friday, June 19, 2009

Sudahkah anda terlupa....

Sudahkah anda lupa ketika itu, sudahkah anda sudah leka dengan kemenangan yang kamu rasa sudah sampai ke penghujung jalan. Tidakkah kamu Melihat sistem undang-undang negara di cabul,sistem kehakiman di pergunakan. Ketika itu, polis, fru menjadi keldai. anda berjuang untuk kerajaan bersih, telus. Tetapi pada hari ini, kamu di sogok di duga tetapi kamu sudah terpedaya dengan semua itu. Apakah ini? apakah perjuangan kamu itu hanya suka-suka. untuk berseronok.


lihat mereka itu, kelihatan lagak sebagai pejuangan negara menggunakan wang rakyat untuk menganiayai rakyat sendiri. kamu semua jangan jadi bodoh la. sudah la. Kamu mungkin sudah berada di tempat yang selesa. tetapi janganlah lupa siapakah yang memperjuangkan semua ini...janganlah kamu sesekali lupa!!!!janganlah kamu lupa!!!!!!!!!!!!





wahai semua bangsa Malaysia, Media-media televisyen sememangnya selalu menipu kamu..tetapi kamu mudah terpedaya. kita sudah di tipu, janganlah kita di tipu lagi. janganlah kita di tipu lagi.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kamu dulu berpendirian tegas, tetapi sekarang kamu mula menjadi tak keruan kerana mendambakan wang, harta ringgit untuk keselesaan kamu semata-mata.





sesungguhnya, saya tetap dengan reformasi saya..........bukan kerana saya menderhaka kepada bangsa tetapi sayangkan bangsa saya.......jangan kamu lupa......
Pesanan ikhlas,
Ziezull Hakim

No comments:

Post a Comment