Friday, December 17, 2010

Tidur tidak menentu, makan apa tah lagi..

beberapa hari kebelakangan ni, masa aku agak padat sampaikan aku tidur di office.Rasa rindu kat bantal peluk aku kat rumah...Berjumpa dengan Yasir yang jauh dari seremban aku teman dia lepak dari malam sampai la ke pagi di kedai abang Zul Onie. Yang paling bestnya hari ini aku sempat berkenalan dengan Mr. Selvan dari United Kingdom orang yang bertanggungjawab dalam UMEX Halal Sharia. Ataupun dikenali dengan Ummah Exchange. Aku hantar dia ke parking kereta sempat lagi tanya dia aku nak ikut pi UK..kahkahkah.... rasanya dah malas tinggal kat Malaysia nihh.. Kalau ada rezeki Insha Allah tak keman.

Aku juga sempat atur program untuk Minum Petang Bersama YB Tian Chua dan YB Malik. Terkejut jugak bila YB Sim hantar sms perasmian pusat khidmat baru..hahaha lomah semangat den...kiki...tapi everything aku boleh handle..small matter laa....

Rasanya seronok sebab aku berkhidmat sambil berjuang. ada kemanisannya walaupun aku tidak berharta banyak. hanya sekadar cukup untuk makan dan minum aku. Alhamdulillah.....Bila aku dapat jalankan kerja aku dengan baik dan output yang berkualiti aku rasa puas dan gembira..Alhamdulillah takdir macam nie..aku tak nyesal pun...aku jugak tak kisah...biarlah orang nak kata apa. janji aku buat benda yang baik...

Insha Allah..

No comments:

Post a Comment